Selv om det er ganske sykt
og kan tolkes som sprøyt:
Sier du «Jeg elsker deg dypt»,
betyr det «jeg elsker deg høyt!»
- Per Kvalvik

Klikk for å like:   god (0)   Skriv ut
Jeg har aldri sett deg i verden
og jeg ser deg nok aldri igjen,
men du smilte når vi vekslet blikk.
Slike som deg er sjelden
du kunne gjerne vært min venn
- basert på øyeblikket vi fikk
- Per Kvalvik

Klikk for å like:   god (4)   Skriv ut
uendelig var noe jeg ikke forstod
men teorien støttes
av den kjærligheten mellom to
som aldri før har møttes?
- Per Kvalvik

Klikk for å like:   god (0)   Skriv ut
Joda, tiden den går,
dag blir til kveld,
etter noen år,
er evig -
ikke lenge likevel?
- Per Kvalvik

Klikk for å like:   god (1)   Skriv ut
Driter i om folk liker meg
jeg tar den sjansen,
for jeg ble ikke født
i underholdningsbransjen!
- Per Kvalvik

Klikk for å like:   god (0)   Skriv ut
Når vi ikke sovner fort
teller vi sauer 'en gros',
men når sauene skal sove,
teller de da oss?
- Per Kvalvik

Klikk for å like:   god (0)   Skriv ut
Her kommer et dikt
på Valentin,
du virker på meg
som flybensin.
Men det er noe
jeg ikke forstår,
hva er forskjellig
fra dagen i går?

- Per Kvalvik

Klikk for å like:   god (1)   Skriv ut
leve må du gjøre nå,
hvile kan du siden,
jeg lærer av livet
og tid jeg har fått:

ikke la det gode,
forsvinne med tiden
men la heller tiden
gi alt som er godt
- Per Kvalvik

Klikk for å like:   god (0)   Skriv ut
å være ensom alene

kan vi ofte forlange,

men ingen vil være,

ensom blant mange
- Per Kvalvik

Klikk for å like:   god (4)   Skriv ut